jag trodde mitt liv var slut.

Datum: 2010-08-22 Tid: 23:12:23 Postad i Vardag 2 Kommentarer/ Kommentera
Ursäkta min frånvaro... Har försökt att hålla mig borta från datorn och varit ute och umgåtts istället med mina närmaste istället. På Facebook står det "skola imorgon!" nästintill på alla statusar. Likså på min! Just för tillfället laddar jag in lite nya låtar till mobilen ifall det blir tråkigt i skolan.. HEHE. Skoja, nä men musik behöver man alltid. Nu ska jag försöka sova om jag ska orka upp 7.10 imorgon (jobbigt värre)

NATTI

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

sv: Köpte den på Ullared, men den borde finnas överallt nästan då den är från märket Depend :D

2010-08-23 @ 23:16:11
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: louise

sv: tack så mycket:)

2010-08-24 @ 18:26:52
URL: http://louisedorasofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec