vet du hur vacker du är?

Datum: 2010-12-25 Tid: 15:01:56 Postad i M 1 Kommentarer/ Kommentera

I skrivande stund sitter jag och slöar i sängen! Igår innehöll mina julklappar för det mesta pengar!

Jag vill skicka efter en kamera jag har tittat på sedan januari! ååååh, fast ungefär 3000 fattas för att den canon 500Dn bli min! Kameran som jag har nu är 400D, är egentligen min mammas, så jag kan inte riktigt göra det jag vill.. Står liksom fast. Eftersom hon är riktigt rädd om den, så kan jag inte precis dra ut på en riktigt fotorunda osv.. Lite svårt att utvecklas då också ;3.. Den jag kikat på nu sedan januari är Canons 500D, fastade riktigt för den då, vilket var ett år sedan. Så man har verkligen inte tappat intresset för den! :D Under tiden har det kommit uppdateringar men vet inte jag, gillar mer den här än dom!

Någon som har lust att sponsra mig med ett par tusen då?


Kommentarer
Postat av: Frida

har 500d, asbra!

2010-12-25 @ 15:47:37
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec