freckles

Datum: 2010-07-26 Tid: 22:59:35 Postad i Vardag 0 Kommentarer/ Kommentera

Vädret har varit kasst den senaste tiden. Mest regn och moln. Sådär allmänt tråkigt väder. Jag har bloggtorka, bara efter några dagar. HEHE! jag vill blogga igen, det var otroligt roligt att få massa kommentarer och beröm, i miss it :D
Imorgon blir det nog att ta sig en trip till affären och köpa hårfärg, mitt är solblekt och hemskt. Även så blir det "kurs" imorgon för att börja övningsköra. Fatta om jag är taggad? DET BLIR NAJS.

Nu måste jag ner och käka ngt. HEEJS. Ska försöka få igång bloggandet nuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec