10.57

Datum: 2010-11-30 Tid: 10:57:00 Postad i M 0 Kommentarer/ Kommentera

Igår låg jag nerbäddad hela dagen och mådde inte direkt bra. Pågrund av det blev det ingen bloggning, orkade verkligen inte. Blev inte måste-göras (skolarbete) och sen en hel del filmer/tv-serier. /

Idag mår jag lite bättre, ska dra mot skolan snart, börjar halv ett idag!!! Efter det ska jag åka in till IKEA med mamma, köpa lite grejer eftersom idag kom studiebidraget! Men måste rusa, annars missar jag bussen. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec