hej du vackra vem är du?

Datum: 2010-11-16 Tid: 22:07:52 Postad i Vardag 0 Kommentarer/ Kommentera

Kom precis hem från stan! Så fattig som jag är blev det inga köp. Så lagomt ledsen jag blev när det var halva priset på allt på Bikbok... Nu ska jag göra ett försök att rita zebra naglar, bara jag hittar mitt svarta nagellack som är spårlöst försvunnet.. plus att mitt vita är typ slut. Ska ändå åka in till stan imorgon och hämta mina skor (ÄNTLIGEN), kanske går och köper då, hehe! Måste säga att det är otrolig viktigt att veta. haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec