vi blir aldrig som dem från stan

Datum: 2010-11-17 Tid: 13:25:45 Postad i Vardag 0 Kommentarer/ Kommentera


Sitter i sängen och dricker varm choklad och lyssnar på Toves nya album. Love it! Håller på att frysa arslet av mig (!) Det är så satans kallt hela tiden!!! Tror jag börjar bli sjuk igen, för tillfället jag sitter under täcket och huttrar...!

Slutade halv tolv idag så direkt när jag kom tänkte jag dra ut och fota i det fina vädret (sooool). Men nänä, över mitt hus är det just nu ett stort snömoln eller vad man kan kalla det... Hela himlen hann bli grå på tjugo minuter. Så nu är det tråkigt väder ute så nu har jag tappar fotolusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec