2010

Datum: 2011-01-01 Tid: 15:28:41 Postad i Vardag 0 Kommentarer/ Kommentera

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jajamensan, mycket !


Har du några nyårslöften?

Inga löften, skulle ändå inte klara av att hålla dem. :)


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nope.


Vilka länder besökte du?

Sverige, räknas det?

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

28 februari, tyvärr så..

 

Vad var din största framgång 2010?

Jag vet inte, bättre självkänsla och lite modigare.. haha

 

Största misstaget?

Inga misstag. Allt är väl menat :)


Bästa köpet?

Mina kängor.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Massa kläder och mat.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Många glada minnen!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Follow me

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, defenitivt.


Vad önskar du att du gjort mer?

Jo, det är klart. Man är ju aldrig helt nöjd!

 

Favoritprogram på TV?

Chuck, The vampire diaries, Gossip Girl och Dexter.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Var med släkten och dåvarande pojkvän.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 

Oj, jäkligt varierande. Börja hitta min egen stil ifall!


Den bästa nya personen du träffade/lärde känna?

Alla, (nästan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec