Day Seven: Four turn offs.

Datum: 2011-01-16 Tid: 15:14:58 Postad i Etc 0 Kommentarer/ Kommentera

Komma på något jag inte gillar hos en kille är ju svårt. Det finns ingen perfekt precis ? Men here we goes...
1. Skägg-ansikte. - Lagomt är helt okej. Men efter att låtit det växa i 2 veckor så vet jag inte riktigt... 2. Ett "hej-jag-älskar-dig-efter-två-dagar-och-brukar-sitta-o-titta-på-dig-killen". - Sån som förklarar sin stora kärlek efter en vecka känns lite fejk, eller vad säger ni? 3. Killar med dålig mat-lust. - Jag älskar mat. Äter nästan vad som helst. Käkar du en halv hambugare så kan du gå. Hähä. 4. Tjejbeteende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec