Day Two: Nine things about yourself.

Datum: 2011-01-11 Tid: 20:53:01 Postad i Etc 0 Kommentarer/ Kommentera

1. Mina mellannamn är Emma och Sofia, vilket också är namnen på två av mina barndomsvänner.
2. Mat mat mat. Jag älskar mat. Jag är smal som en pinne men äter som en stock (haha).
3. New York är en utav mina favoritstäder fast jag aldrig satt min fot där.
4. Jag har nog världens bästa syster. Jag lovar!
5. Jag ogillar när folk jag känner ger mig komplimanger för hur jag ritar eller fotar. Det kanske låter fel, men det känns fel att de berömmer mig när jag vet att det finns människor som är tusen gånger bättre.
6. Min käraste ägodel, är min söta katt. Hon är mitt allt. :-)
7. Folk kallar mig shopaholic. - Det är jag inte. Hehe.
8. Fotografi och teckna är mina hobbys. Aldrig något jag skulle orka jobba med. Det går i perioder då jag känner mig som mest kreativ.
9. Jag tar typ jämt ett tupplur när jag kommer hem från skolan. Trött som jag vet inte vad.

(min mamma kom på sin egna för mig, så här får ni: ‎1. sötaste 2. inte bara bra utan bäst := 3. älskar att shoppa. 4 glömmer jämnt släcka lampan i källaren. 5. trevlig. 6 glad. 7. underbar dotter. 8 vad vore livet utan pengar för matilda = inget:) 9. ställer jämnt upp)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec