kanske lite frågor

Datum: 2011-05-22 Tid: 23:25:56 Postad i Etc 1 Kommentarer/ Kommentera
Du heter: Matilda 
Smeknamn: Mattis eller Tulda, mest Mattis.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Wow, John Mayer's låtar står på listan och Veronica Maggios.
Beroende av: att ha kontroll över allt.
Vad tror folk om dig: Konstig, knäpp och lite kaxig. 
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon oftast då.
Hur imponerar man på dig: Gäller att man är sådär jätte underbar och är ovanligt söt.
Brukar du skratta för dig själv:
Allt för ofta..
Äger du några converse: Tre par för tillfället!
Sprit, cider, vin eller öl: Same shit different name. 
Brukar du bli för full:
Nej, kanske, vet inte. 
Är du allergisk mot något:
Inget! Otroligt glad för det också! 
Hur svarar du i mobilen: Gället helt och hållet vem det är, men oftast "Hej det är Matilda". 
Antal timmar sömn inatt: Åtta kanske?
Brukar du komma i tid: Alltid. Får ångest om jag kommer försent.
När mår du bra: När jag är lycklig.
När blev du fotad senast: Tooodaay! 
Hur känner du dig nu: Väldigt, väldigt, väldigt glad. 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart maybe. 
Vad tycker du om fötter:
Fotfobi så det skriker om det!
Vad saknar du: Vissa vänner det var allt för länge sedan man såg.
Hade du en bra kväll igår: Vad gjorde jag ens igår...?
Favorit dryck på morgonen:
Jucie.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23-01.00.
Är du blyg: Otroligt mycket, ifall bland folk jag halvkänner. Är alla främligar skulle jag nog kunna skämma bort mig ganska mycket. 
Sysslar du med någon idrott: Dansar! Så grymt roligt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä, förälskelse; Ja. Inte kärlek.
Har du spytt offentligt: Maybe...
Är du nöjd med ditt liv:
Det duger!
Är du bortskämd:
Ja, nej, ja, kanske lite... (Eller ganska mycket). 
Vad gör du imorgon: Imorgon är jag i skolan (som jag längtat efter) och skrattar tills tårarna rinner. 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Har ingen förbild eller så.
Vad längtar du till: Till helgen, första gången då jag jobbar!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Absolut till tusen.
Hur gammal är du:
16 snart 17 om 1 månad och 27 dagar. 
Gröna eller röda äpplen:
GRÖNA
Vilken tid gick du upp idag: Runt halv tio tiden kanske?
Har du sovit i din egen säng inatt: Yees, like always. 
Har du strumpor på dig nu: Nope, barfota.
Är det okej att gråta: Helt klart. Kanske inte om ens tröja har gått sönder, men visst.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte! Bara man är nöjd. :-)
Har du piercing: Ett i varje öra. Mer väntas!
Vill du gifta dig: Kanske, med rätt man om han finns ;-)
Vill du ha barn:
Två kanske?
Solar du ofta: Lite för ofta i solarium kanske.
Är du bra på att laga mat: Min specialwok är nog det ända..
Är du flygrädd: Nä, roligt att flyga!
Hur vig är du:
Nog lika vig som kungen själv.
Är du musikalisk: Kanske inte om man frågar någon annan än mig själv.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten ofc.
Vilken är din favoritglass:
Ben&Jerry Baked Alaska, eller den som jag inte vet vad den heter men det är fiskar i den!!!
Tror du på ett liv efter döden? Näääää, tveksamt..
Tycker du om sushi?
Never!
Vad äter du helst när du ser på film:
HjärtChips.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Morgon.
Vilken ögonfärg har du:
Blåa.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Kanske någon gång?
Biter du på naglarna: Nope..
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag önskar det var varannan dag men troligen 1-3 ggr i veckan.
Snodd från Lisawho.

Kommentarer
Postat av: Stekarn

då vet man ju lite mer da ;)

2011-05-22 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec