today, tomorrow

Datum: 2011-02-15 Tid: 12:07:36 Postad i Vardag 0 Kommentarer/ Kommentera
22 minus grader ute, känns underbart. Jag har tappat alla mina tår och fingrar, jag vill att detta ska ta slut nu! Sommaren kan komma, eller våren! Igår var det alla hjärtansdag. Själv tycker jag det är överdrivet. Det dåligt sätt att få folk att köpa saker. Men visst det är en fin dag :> Jag har ifall umgåtts med min pojkvän de senaste dagarna, där av den dåliga uppdateringen. :-) Idag drar jag hem till min syster och sover där. Studiedag imorgon, kameran hänger med. Så jag hoppas att det blir lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec