Day One: Ten things you want to do before you die.

Datum: 2011-01-10 Tid: 18:08:52 Postad i Etc 0 Kommentarer/ Kommentera
Galet svårt att komma på alltså. Två/tre av sakerna är verkligen ett måste. De övriga är väl något som skulle vara riktigt roligt att uppleva. Bilderna har jag tagit eller lånade ifrån we♥it.

1. Ta en sista minutenresa med mina närmaste vänner. En eller två helt galna veckor till något varmt place.

(Senast då jag var utomlands, Turkiet).

2. Göra en riktig photoshoot.

3. Skaffa ett jobb jag verkligen gillar och stormtrivs med.

4. Ha en galen stor inflyttningsfest när jag flyttar.

5. Gå på minst fem konserter. Varav en måste vara Bruno Mars.


6. Gifta mig med världens underbaraste kille.

7. Åka till New York bara för att gå på Time Square, bo på ett fancy hotell och besöka Frihetsgudinnan. 


8. Ha två söta barn.

9. Skaffa en hund.

10. Åka balder på Liseberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec