just idag

Datum: 2010-11-11 Tid: 15:47:02 Postad i Vardag 1 Kommentarer/ Kommentera
Nu känner jag mig riktigt duktig, slutade halv tolv idag så direkt när jag kom hem började jag städa hela huset. I stort sätt har jag städat sen dess och nu är jag riktigt trött, en liten paus är alltid bra! Tänt lite ljus och nu är det mysigt! Mamma och pappa kommer bli glá. fjäskfjäsk hehhe, närå fick någonlunda psykbryt när jag kom hem och såg vilket kaos det var (läs lillebror), riktigt stökigt.. hehe.

Nu ska jag slänga i mig något ätbart sedan fortsätta! Senare ska jag och pappsen in till stan och köpa nya skoor wiiho <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in och släng in en kommentar med. hihi, jättefin blogg :) puss

2010-11-11 @ 19:09:16
URL: http://annieeilvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec