/*/

Datum: 2010-08-10 Tid: 23:06:49 Postad i Vardag 3 Kommentarer/ Kommentera

sitter hos syster min för tillfället och nördar vid varsin dator. Stannar här inatt och imorgon far jag iväg till stan och letar efter en höstjacka (hoppas det har kommit in till affärerna än?)

Sitter och funderar om jag ska beställa hårförlänging eller ej också. Det lutar åt ja... MEN det är ju det här med pengar också! Om jag beställer ikväll är den här innan veckans slut. Så det skulle vara najs. Väntar nog tills imorgon och kollar efter jacka först av allt. Blir bäst så. - Haha, det kanske inte är så kul att höra mig diskutera med mig själv? haha.. Men det får ni leva med!

puss på er, ska nog försöka sova nu om jag ska orka upp imorgon!

+ tack för alla söta kommentarer ♥

Kommentarer
Postat av: filippak

sv:jaha åkje, tack så mkt:)



men ska du göra idag då? :)

2010-08-11 @ 10:27:50
URL: http://filippakronholm.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hej :) Fin blogg du har :)

Ska vi följa varandra via bloglovin :)?

2010-08-11 @ 21:55:05
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: undefined

tack så mega mkt! :)

2010-08-12 @ 23:23:36
URL: http://filippakronholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec