love come first.

Datum: 2010-08-25 Tid: 17:36:08 Postad i När jag fotar 1 Kommentarer/ Kommentera

JAG ÄR SÅ JÄKLA TRÖTT. Jag har varit pigg hela dagen tills jag kom hem o satt mig i soffan. Poff så låg jag och sov. Minns inte att skolan var såhär jobbig. Vi fick ingen dator idag, blir imorgon istället. Lagomt roligt.. Klassen verkar bättre och bättre, nu känner vi varandra lite lite bättre ifall! Imorgon ska vi åka ner på stan och fota människor, låer ju kul?

Nä nu ska jag ta och slänga i mig mat. Puss på er, hoppas alla har det gött.

Kommentarer
Postat av: Frida

låter najs! fin bild!

2010-08-25 @ 18:36:13
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec