tattoo

Datum: 2010-08-15 Tid: 19:03:55 Postad i Vardag 2 Kommentarer/ Kommentera

för er som undrar, så sitter den på handleden.

Jag var på marknad igår och såg en tjej som gjorde något liknande som hennatatueringar. Såklart blev jag sugen eftersom jag har tjatat bra länge på en få göra en riktig. Blev ett kinatecken för knappt en hundring. Billigt och bra, håller drygt två veckor. Fint Fint de.
Sa till pappa att det var en äkta och han flippa ut! Blir nog ett tag tills det blir en äkta. Hehe...


Kommentarer
Postat av: Frida

snyyyggt. jag skulle vilja göra några fåglar på handleden :D

2010-08-15 @ 23:54:41
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: Lovisas corner

Fin tatoo! Och ursnygg design! :) Gjort den själv, i vilket program i så fall? :)

2010-08-25 @ 09:36:36
URL: http://lovisascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec