boring stuff.

Datum: 2010-08-01 Tid: 16:35:14 Postad i Vardag 1 Kommentarer/ Kommentera
Du heter: Matilda

Smeknamn: Mattis eller Brus.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Det gäller varför.

Beroende av:

Pringles, världens godaste.

Vad tror folk om dig?

Vet inte, något bra hoppas jag.

Stämmer det?

Man får väl hoppas!

Vad får du oftast komplimanger för?

My hair, varför förstår jag inte?

Hur imponerar man på dig?

En dyr present. Nädå. Var sig själv så funkar de!

Brukar du skratta för dig själv?

Händer ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"hähä okej :)"

Var bor du?

i en byhåla!

Trivs du där?

Helt ok, kunde vara bättre!

Har du haft sex idag:

Hur svarar du i mobilen:

"Hej det är matilda" eller "hallå".

Vem ringde du senast?:

Hm, bra fråga.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Jag vet inte ens vem jag pratade med senast!

Antal timmar sömn inatt:

Bra fråga de. Ingen aning.

Sov du ensam:

Tyvärr så.

Brukar du komma i tid:

Ja, oftast så.

Hur känner du dig nu:

Sjuk.

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart eller vitt kanske.

Vad tycker du om fötter:

Äckligt.

Vad saknar du:

Pringles. Skulle passa perfekt just nu.

Hade du en bra kväll igår:

Helt ok, lite segt bara.

Favorit dryck på morgonen:

Jucie funkar!

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Dessa dagar nu på sommar är det mellan 2 - 4 på natten!

Är du blyg?:

Bland de jag ej känner så.

Sysslar du med någon idrott:

Nä.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej inte precis.

Har du spytt offentligt:

Haha ja, i en skola när jag var liten är ett minne som aldrig försvinner...

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Pissa stående.

Är du nöjd med ditt liv:

Gäller när du frågar. Just nu: ja.

Är du bortskämd:

Oh ja. Försöker ändra på de. ;)

Vad gör du i morgon:

Kanske ut på fotografering om det är fint väder!

Vad är det värsta du vet?:

Värsta? Hm. Att vara olycklig.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja, mina vänner är de bästa. De går alltid att prata med! ♥

Vad är det finaste du fått?:

Ska jag vara ärlig vet jag inte.

En speciell dag du minns:

28 Februari 2010.

Du samlar på:

Olika grejer från bra stunder, har en låda full med grejer.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Gäller vad det handlar om!

När grät du senast:

De var ett tag sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Flytta hemifrån.

Vill du gifta dig:

Nångång!

Vill du ha barn:

Ja. Senare. ;)

Är du musikalisk?:

Ojoj, nejnej.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja, har nog de flesta gjort.

Biter du på naglarna:

Gjorde förr, men lyckats sluta nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

näää inte tråkigt :D

2010-08-01 @ 17:06:26
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec