dexter

Datum: 2010-08-28 Tid: 20:34:57 Postad i Vardag 1 Kommentarer/ Kommentera

Dexter, dá killer...

självportättet gillades, vilket jag gillar! Är dessvärre förkyld. Legat hemma dagen och kikat på Dexter (l-o-v-e). Mitt nya tv-serie beroende sen jag kollade klart på alla säsonger av One Tree Hill (imorgon kommer nytt avsitt, woho!) Man kan väl säga att jag är ett tv-seriefreak. Desperate Housewifes, One Tree Hill, Buffy, Angel, Two and a half men, you name it.
...och nu ska jag börja kolla trejde säsongen av Dexter. GÖTT. Lite chips skulle inte heller sitta fel...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla blogg om du har några minuter över och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte. Skulle bara vara jätteroligt om du tog dig et titt ^^

kramkram :)



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-29 @ 13:58:12
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec