påsar under ögonen

Datum: 2010-12-07 Tid: 21:50:22 Postad i Vardag 1 Kommentarer/ Kommentera

Om ni undrar vart jag tagit vägen så har jag nästintill bott på rummet. Målar och målar och målar... Både tack och väggar så det tar en jädrans tid! Började redan i lördags, fortfarande inte klar. (förhoppningsvis imorgon!!!) Sen är jag ifall tillbaka, (tror jag). En hel del grejer har/kommer hända i veckan. På lördag naklas det partay!! Träffa gamla klasskompisar man inte umgåtts med på åratal! :) <3

ps. Mamma och jag har nu haft en hel del med färgkrig!! awesome..

Kommentarer
Postat av: Linn - Smilinggirls

jag skulle också vilja göra om lite på mitt rum men det är ju rätt mycket arbete med det :)

2010-12-11 @ 12:32:46
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec