10 april

Datum: 2011-04-10 Tid: 13:40:37 Postad i Vardag 2 Kommentarer/ Kommentera
Pic från iPhonen tagna lite när som helst den senaste tiden!
Wow, 5 dagar sedan bloggen!! Inte tänkt ett dugg på bloggen heller... Inte haft mycket för mig heller. Tagit det lugnt, dansat m.m. Helt ok vecka! Våren är verligen på G. Plockar fram alla vårgrejer och massa nya inköp nalkas!
Precis varit på jobbintervju också, hoppas på det bästa! Var nervös som en gris... Men de ska höra av sig nästa vecka eller veckan därpå om jag får ett sommarjobb eller inte! *håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: isa

sv, Ringen med den svarta stenen är från Indiska! :)

Kram!

2011-04-11 @ 10:49:46
URL: http://isablogg.blogg.se/
Postat av: louise

sv: taaaaaaaaaaack:)

2011-04-11 @ 20:53:29
URL: http://louisedorasofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec