Day Three: Eight ways to win your heart.

Datum: 2011-01-12 Tid: 22:28:06 Postad i Etc 0 Kommentarer/ Kommentera
Egentligen finns det inga speciella grejer som får mig falla för en. Men här kommer lite smågrejer som får ens hjärta slå lite extra. Typ. Bilderna är lånade från weheartit, alltid lika fina bilder.

1.  Säga att du älskar mig tusen gånger om.
2. En ros. Inte flera. En.
3. En som sitter bredvid en och hjälper en när man när som mest sjuk istället för att gömma sig för att slippa bli smittad.
4. Säga något vacker utan någon speciell anledning. Skicka ett "Jag älskar dig" sms mitt i natten bara för man inte kunna sluta tänka på en.
5. Få mig att skratta.
...
Kom inte på mer än fem saker. Saten så svårt det kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec