ten days of confessions

Datum: 2011-01-09 Tid: 14:25:08 Postad i Etc 0 Kommentarer/ Kommentera
Tänkte dra en tio dagars inlägg istället för 30 som alla bloggare gör (tänkte göra den senare, om jag orkar mig igenom denna). Hitta denna på en klasskompis blogg. Den verkar rolig! So lets go.. Vi börjar nog imorgon!

Day One: Ten things you want to do before you die.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six men you think are totally handsome.
Day Six: Five things you like to do.
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two favorite songs.
Day Ten: One confession.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec