FRÅGA FRÅN ER

Datum: 2011-03-08 Tid: 08:32:00 Postad i Etc 2 Kommentarer/ Kommentera
"vilket gymnasium går du på och vilken linje? har det hjälpt dej i ditt ritande?" - Fick jag som en fråga igår utav en anonym. Så tänkte svara på det nu!

Jag går iallafall på John Bauer, det ligger i Gävle. Går IT-media linjen. Det är väl helt ok. Jag klarar mig, jag får ju göra de saker jag kan. Även fast ibland får man lust och byta och göra något annat! :-)
Vad det gäller mitt ritande, så kan jag inte säga att mitt val av gymnasie (om det är det nu menar, men jag antar det haha) inte har hjälp mig något. Inte hittills i alla fall! Hur vi ritar i skolan är på det sätt jag ungefär hållt på med i två år. Men jag hoppas att utvecklas med de här tre åren! Även fast min inrikting kommer vara fotografering. :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig att välja design? Ska jag byta till den nya eller ha kvar den jag har nu?:)

2011-03-08 @ 13:29:36
URL: http://hagenvald.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Hihi :) Har du haft en bra dag då? :)

2011-03-08 @ 19:59:21
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec