Fråga om e.l.f. läppstiftet och läppglanset.

Datum: 2011-03-23 Tid: 16:30:00 Postad i Etc 0 Kommentarer/ Kommentera
Fick en fråga om jag kunna visa hur läppstiftet och läppglanset såg ut och vad färgerna hette. Visst kan jag visa det! (Bilderna på deras hemsida stämmer inte riktigt överens med verkligheten (inte dessa bilder heller för den delen som jag sa tidigare) så var noga o någon av er ska beställa). :-)

Den är ändå ganska nude färgat (bilden ger inte rättvisa). Kan inte precis säga att det är en höjdarkvalité på det men det funkar för mig. Det är även ett mineral läppstift! Funderar att beställa hem lite fler!
Läppglanset, kan inte säga att det var någon höjdare. Skulle vara en som gör läpparna större (kul grej att testa), de var inte precis nå höjdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec