FRIDAY x SATURDAY

Datum: 2011-05-21 Tid: 20:58:56 Postad i Vardag 1 Kommentarer/ Kommentera
Fina fina fredag och lördag! Fredagen bestod av massor av skratt på landet och mys, trevligt! Idag har jag varit i Uppsala och skojat, handlade lite gottigott till garderoben m.m. Ätit världens godaste grekisk mat (mummma) Hade ifall super trevligt och nu sitter jag här och är helt slut, tittar ikapp BigBrother och längtar faktiskt lite till skolan på måndag, (suprise suprise). Tänk, slutar om tre hela veckor! Helt sinnes sjukt!
Massor av pussar och kramar till er!

Kommentarer
Postat av: {Elsasfoto}

Åh var kommer ringarna ifrån?:)

2011-05-22 @ 22:37:54
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

S T A R T S I D A N

Matilda 16, Gävle
Gymnasie. Foto. Fattig. Musik. Vänner. Kärlek. Husdjur. Blogg. Kläder. Tankar. /10 ord om mig.

Vardag .  Kreativa stunder .  Inhandlat .  M .  Allt jag vill ha .  Etc .  När jag fotar . 

bloglovin
2010
Sep   Okt   Nov   Dec 

2011
Jan   Feb   Mar   Apr   Maj   Jun   Jul   Aug   Sep   Okt   Noc   Dec